torsdag 25 juli 2013

Nyhet: IsaDora UnderCover Face Primer

Jag har en hel del nyheter på lut just nu, men lite ont om datortid. Eftersom jag misstänker att de de flesta av oss tillbringar mindre tid framför datorn på sommaren kanske det inte gör något att bloggtakten avtar lite? Nyheterna hittar man tids nog ändå! Nu till det nyaste paketet:

IsaDora har snickrat ihop en ny primer, som heter UnderCover Face Primer. Vi tar en titt på egenskaper och ingredienser i punktform:
  • Fyller osynligt ut små rynkor och porer
  • Döljer små skönhetsfel med silica som ger en "soft focus effect"
  • Fuktgivande med sodiumhyaloronat, rapsfrö och bambuextrakt
  • Minskar rödhet genom bisabolol
  • Reducerar svullnader under ögonen med hjälp av koffein och gurka
  • Motverkar blank hy med gurka och silica
  • Anti-aging: vitamin E, bambuextrakt och glucosamin
  • Dämpar pigmentfläckar med acetyl tyrosin
Själva primer är osynligt transparent och lovar en behaglig känsla och att passa alla hudtyper. Min trötta hy kan behöva hjälp på alla punkter i listan ovan (hej sömnbrist, amningstorrhet, PMS-finnar med mera med mera), så jag påbörjar testning med liv och lust nu genast! 

UnderCover Face Primer finns i butik från och med v. 30 (med start på Kicks) och kostar 159 kr för 30 ml. Är ni nyfikna?

2 kommentarer:

  1. Jag är sjukt nyfiken på den här :) Undra om den kan hålla allt den lovar?

    SvaraRadera