onsdag 3 juli 2013

Coral Cocktail och Toffee Pop

Maken har semester och jag har haft sovmorgon. Underbart!  Bland allt opublicerat i arkivet hittade jag lite färgprover på IsaDoras Twist-Up Gloss Stick. Överst ser ni den jag gillar bäst, 07 Coral Cocktail.

07 Coral Cocktail har redan använts flitigt här. Nyansen är lättburen och trevlig, även om jag gärna hade velat ha er pigmentering. Som ni ser glittrar den lite, lite. Det är inte alltid ett plus i min bok, men här känns det okej.

01 Toffee Pop är en näst intill ofärgad ljusbeige nyans med lite glitter i. Beiga läppar är inget för mig, men jag vet att ni är många därute som gillar nude-trenden. Om man gör det är Toffee Pop en trevlig bekantskap!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar nudetrenden och har väldigt svårt för färgade läppar på mig själv så detta är absolut något som jag skulle kunna gilla :)Tänkte passa på att säga att jag kommer vara med på holofredag denna och nästa veckan men eftersom jag är bortrest så kommer jag inte kunna att säga till på fredagarna att jag är med. Om du kommer ihåg att lägga till mig så får du gärna göra det annars kommer det ju nya fredagar och chanser :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha, man tycker nog lite antingen eller om färg eller inte på läpparna :)

      Kul att du är med! Jag ska göra mitt allra bästa för att hålla detta i min senila amningshjärna ;)

      Radera
  2. Jag tycker dessa är sååå trista. Den lilla lilla färgen som kommer på läpparna är nästan obefintlig. för känns dessa så menlösa. som en dur läppsyl.

    SvaraRadera
  3. Jag har bara testat dessa två, men pigmenteringen i korallvarianten var inte dum tycker jag.

    SvaraRadera