fredag 12 juli 2013

Holofredag med OPI Embraca-dare Ya!

Denna vecka blir det minsann holofredag igen, trots semestrande. Jag lackar mig just nu (i lustakt visserligen, men ändå,) igenom OPIs höstkollektion San Fransisco så fredagens lack kommer därifrån.

 Lacket är den skimrande skönheten Embraca-dare Ya!, ett av höstens lack som ser somrigast ut tycker jag. Över  Embraca-dare Ya! ligger  Sminkans fantastiska holoöverlack.
 
Embraca-dare Ya! på egenhand kommer också som dagens naglar inom kort.

 Hur firar ni holofredag idag? Länklista kommer i mån av barnvakt. Glad holofredag på er!

Vacker & Underbar
Nail Lacquer Love
Mrs Data
Colorbyte
Cactus
Sminkan gånger tre!

13 kommentarer:

  1. Vackert, önskar Sminkan skulle skicka en sådan flaska till mig också... ;-)
    Jag är med idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ÖNska kan man alltid :)

      Kul att du är med. Vilket toppenlack du visar!

      Radera
  2. Väldigt vackert! Sminkan överlack är så fint.
    Jag är med idag. :)

    SvaraRadera
  3. Jag är med idag, inte för att det syns dock. Man få ha lite fantasi helt enkelt.

    SvaraRadera

  4. Tjusigt! Snyggt med mycket färg. Jag är med idag.

    SvaraRadera
  5. Snyggt!
    Jag är med också, efter lite minnessvaghet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ticketack!

      Kul att du är med igen. Det är inte lätt med minnet. Höll själv på att missa att det var fredag :)

      Radera
  6. Oj! Jag trodde du var på semester och att vi var officiellt inställda. Jag bara körde på holo av gammalvana. Vad kul att du inte alls hade ställt in! Och vad tjusigt det blev att göra holo av det lacket! Wow!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Planen är att köra på med inlägg, däremot kanske det inte alltid finns tid för en massa länkande alla helger i sommar Vi får se :)

      Radera
  7. Även jag är med idag - första lackinlägget!
    http://vandrargenom.blogspot.se/2013/07/girly-bits-bachelors-button.html

    SvaraRadera