fredag 5 juli 2013

Marinblå holofredag

Idag har jag Stars Hollow från Brite Bird Franken Polish på naglarna. Det är ett av mina allra finaste hololack! Dagens bilder gör verkligen inte lacket rättvisa, men det var ont om både tid och solglimtar. Brite Bird-lacken har bra täckförmåga och behöver egentligen inte underkläder. Idag hade jag dock redan ett mörkblått OPI-lack under, så det fick bli ett lager Stars Hollow över.

Hur firar ni holofredag idag? Länklista kommer i mån av tillgången på wifi i diverse sommarstugor. Glad holofredag på er!
Nailmanic
Little Miss Nailpolish
Nail Lacquer Love
All Coloured Up 
Vacker & Underbar
Emma
Fröken Nilssons Färger
Sminkan, dubbelt upp

Lacky Corner
Le Lack 
Nail Me, dubbelt upp

17 kommentarer:

  1. Åh vad snyggt det där var!! Me like!!! :D
    Jag är med och firar idag! :)

    SvaraRadera
  2. Åhhh så snyggt! Kan förstå att du gillar det här för det är verkligen en underbar färg :-)
    Nepp jag är inte med idag,jag har en liten bloggpause just nu...

    SvaraRadera
  3. Ooh, så vackert det är! :)
    Jag är med idag.

    SvaraRadera
  4. Vackert! Får nog franka ett mörkblått holo. Jag är med idag.

    SvaraRadera
  5. Det här är så vackert, älskar!!! Jag är inte med ännu men planerar att vara det med ett blått holo från Cirque. Avvaktar lite med att fota för jag hoppas att solen ska komma fram framemot dagen...

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt!!
    Jag firar holofredag med guldigt grönt :)

    SvaraRadera
  7. Åh vad jag önskar att man kunde få tag på mer Brite Birds lack! Helt underbart :)

    Jag visar ett annat suveränt hololack hos mig idag.

    SvaraRadera
  8. Självklart är jag med som vanligt. Nabi och Pupa står på menyn. Och jag tänkte faktiskt måla mina naglar idag med Stars Hollow men det var så mulet att mitt lack från igår fick sitta kvar. :D

    SvaraRadera
  9. Här firas holofredag med silvrigt från FNUG, en rinnande näsa, värkandekropp och en understimulerad 3-åring;)
    Har haft bättre dagar även om holo förgyller tillvaron.

    SvaraRadera
  10. Åh vilket härligt lack, som mörk mörk denimholo! :) Är inte med men njuter av andras fina holos :)

    SvaraRadera
  11. Jag var med igår också, dubbelt upp, men missade att kommentera..=D

    SvaraRadera
  12. Stars Hollow är verkligen en skönhet!

    SvaraRadera
  13. Sitter och plöjer mig igenom tre veckors bloginlägg på Bloglovin, ca 1500 inlägg, puh! Nu har jag tittat igenom din blogg och jag måste säga att Lancôme-pennan och din midsommarmejk med den är helt ljuvliga! Wow!

    SvaraRadera
  14. Tack allihop! Kul att så många är med mitt i sommaren :)

    Ninni! Välkommen hem! Jag är helt kär i min blå penna :)

    SvaraRadera