onsdag 17 juli 2013

NOTD: Orly Rose Pixel

 

Rose Pixel från Orlys sandpapperskollektion MegaPixel FX fick sitta på mina naglar ett bra tag. Denna typen av o-färger lockar mig inte alltid när jag först ser dem, men väl på blir jag ofta förvånad och trivs väldigt bra. (Uppenbarligen lär jag mig inte från gång till gång.) Den ljusa bronsrosa nyansen i Rose Pixel gör sig himla bra mot solbrun hud och passar till precis allt. Dessutom känns den både diskret och glammig och cool. Jättemånga önskningar i ett!

8 kommentarer:

  1. Stod och tittade på den serien på Åhléns häromdagen, de ser superfina ut, man kanske ska ta och beställa sig ett par stycken...

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint! :) Det känns inte som att den nyansen är så vanlig bland de andra märkena.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nej, den verkar lite mer ovanlig :)

      Radera
  3. Faktiskt riktigt fint på dig!

    SvaraRadera
  4. Tack för att du visade det, nu är det på väg hem till mig med lite annat smått och gott också. Det är bra med diskreta, men snygga lack lite då och då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket bra val! Hoppas att du också trivs med ditt!

      Radera