fredag 26 juli 2013

Holo med mint

 
Vet ni vad? Det blir faktiskt lite holofredag här denna veckan också! Jag har lackat med Sminkans holoöverlack över nyheten Creamy Mint från Apotek Hjärtats egna märke Apolosophy. Creamy Mintär en trevlig bekantskap med svagt guldksimmer i minkrämen. Det är minsann riktigt lättlackat för att vara pastell!

Firar ni också idag? Berätta gärna i kommentarerna så ska jag försöka sno ihop en länklista!

Little Miss Nailpolish
Vacker & Underbar
Jennys Jox
Vandrar genom färger
Color Byte
Claws in Color
Emma
Sminkan dubbelt upp
All Coloured Up

28 kommentarer:

  1. Vad vackert med mintholo!! :D
    Jag är med och firar idag med en holojämförelse :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Kul att se de tre svarta hos dig!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack!

      Du är en stöttepelare i holofredag :)

      Radera
  3. Så fint! Är inte med på "riktigt" utan bara på instagram o en liten bild på FB lacka-visa..men nästa vecka planerar jag att vara med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Då måste jag ju genast leta upp dig på insta!

      Radera
  4. Åh så fint! Jag är med idag men med en betydligt höstigare grön...

    SvaraRadera
  5. Jag är med :)
    http://vandrargenom.blogspot.se/2013/07/cirque-lonesome-george.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite stressad igår men jag måste ju faktiskt komma tillbaka och tillägga att kombolacket här var fantastiskt! Mint med holoflamma, sällan man ser!

      Radera
    2. Tack så mycket! Sminkan hon kan, hon!

      Radera
  6. Trevlig kombination! Idag är jag också med...

    SvaraRadera
  7. Nejmen vad kul, måste jag kolla in, har inte sett något lack där. Iofs har jag väl inte varit på apoteket på ett tag. Fin färg. Kul att "holofiera" på det där sättet!

    Och jag är med idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du är med!

      Det verkar finnas en hel del fint från Apolosophy. Jag har mer att visa inom kort!

      Radera
  8. Unikt och supersnyggt. Måste absolut besöka Apoteket hjärtat. Just mint med guldskimmer är en liten svaghet. Min jakt efter en OPI Creme de menthe-dupe tar aldrig slut.

    Sent inlägg idag men jag är med och firar. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Mint med guldskimmer är minsann en favorit här också!

      Kul att du är med, jag var ju inte så snabb själv här idag :)

      Radera
  9. Vi är med, både jag och Emma! Och vad roligt att du är med också! Härliga Kerstin, vad vore fredagarna utan dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra jobbat av er! Stor kram och tack för berömmet!

      Radera
  10. Jädrars vad fint, måste nog kopiera den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det tycker jag att du ska göra :)

      Radera
  11. Oj, det där var himla tjusigt! Vilken fin kombo. Jag är också med :)

    SvaraRadera