måndag 12 mars 2012

Dagens öga med Indie


Här kan ni se (nåja) Lumene Natural Code Eye Dramatizer Trio Eyeshadow i färgkombinationen Indie på.


Mineralfoundation från Lily Lolo, Cliniques Quick Blush i Peach-in-a-Pinch, d.j.v. beautenizer Volume Lash Mascara, Beauty Base Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, skuggtrion 4 Indie Clinique Instant Lift for Brows, Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced och Smooth ‘n Shine SPF 12 32 Peaches ‘n Cream från IsaDora.

4 kommentarer:

  1. Fint, men jag kan nästan se att det var lite svårfotat. Knalliga färger är lättare att få med på bild på något sätt även om skirare är minst lika snygga. Jo, jag har ju börjat använda iPad som komplement till datorn, men det går inte att kommentera på din blogg från den, har några små tekniska "issues" som jag behöver lära mig helt klart... hmmm...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det var himla svårt att fånga på bild, det blev liksom lite mörkt och dassigt.

      Lurigt att det inte funkar att kommentera med paddan (jag vill också ha!). Det är överlag långsamt och besvärligt med telefonen också tycker jag.

      Radera
  2. Var fint tycker jag, blir lite sugen på Lumene! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Lumene är himla bra, tycker jag :)

      Radera