måndag 2 maj 2016

The Body Shop Piñita Colada + Polynesian Island Tiaré

I helgen hann jag äntligen hämta ut paket från The Body Shop med nya kroppsserien Piñita Colada. Nästa steg blir att få till en någotsånär lugn stund i badrummet och hinna testa dem.

Produkterna är berikade med med extrakt från handplockade kokosnötter och ananas och lovar semesterkänsla hela sommaren lång. I serien ingår
Piñita Colada Shower Gel 
(250 ml / 85 kr)
Piñita Colada Exfoliating Cream Body Scrub 
(250 ml / 225 kr)
Piñita Colada Body Sorbet 
(200 ml / 165 kr)
Piñita Colada Body Butter 
(200 ml / 185 kr)
I paketet fanns också nya doften Polynesian Island Tiaré (50 ml/ 295 kr). Den doftar apelsin, tahitigardenia, frangipani, ylang ylang, kokos och vanilj, riktigt härligt och inte för sött. Och visst är flakongen fin! I samma doftserie finns också kroppsspray, duschkräm, kroppslotion och kroppskräm. 

4 kommentarer:

  1. Finns en del man vill spana in vid nästa TBS besök!
    Men jag är såå nyfiken om du hunnit testa E vitamin lotionen med Spf 30? Undrar så hur pass lätt-återfuktande osv den är på huden! Jag köpte det lilla test-kittet från Kicks med deras C vitamin serie. Den dagcremen (eller lotion) med Spf 25 var ingen höjdare. Inte på mig iaf. Kände mig väldigt torr och stram. Hoppas E vitamin varianten är bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tyvärr inte hunnit börja på E-seien än, har så mycket att testa nu. Snakcka om lyxproblem! Jag jobbar på det :)

      Radera
  2. Låter inte som en doft för mig tyvärr...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar inte var helsåld på kokos, men denna verkar ändå ganska lovande.

      Radera