torsdag 5 maj 2016

Depend Sunny Days och Depend O2 Colour Pop sommaren 2016

Ojoj, så många nya fina lack! Jag önskar att jag hade fler naglar att måla, får eventuellt ge mig på resten av familjen också.... Ni ser här sommarens minilacker från Depend och nya syregenomsläppliga lacksystemet Depend O2. 

Depend O2-gänget Colour Pop är nästan som två kollektioner - en i galssig pastell och en i klassiskt rött, rosa och mettal. Jag gillar det jag ser!

 Jag känner glass-skittlar och metallmanikyrer på gång!

Årets vanliga minilackgäng kallas Sunny Days och är en ganska brokig skara.  

Som ni ser saknas ett lack här, jag fick två av en färg, men inget av nummer 489 som är beiget och snarlikt nummer 488. Jag är mest sugen på det röda med skimmer, och det blå 478 utan skimmer, gula 480 och det turkosa 480. Vilka färger satsar ni på i sommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar