onsdag 27 januari 2016

Recension: Vision Haircare Moisturizing Shampoo och Easy Conditioner

Idag bjuder jag på en recension återfuktande hårvård från Vision Haircare. Moisturizing Shampoo och Easy Conditioner kostar 139 kr styck för 250 ml och det tycker jag är prisvärt. 

Precis som utlovat blir håret mjukt, följsamt och återfuktat. För min del hade det (som alltid) kunnat vara ännu mera fukt, men jag tycker som sagt ändå att de håller måttet. Stilren design och praktisk snäpplock går också hem hos mig, precis som den mycket milda doften. Varken schampo eller balsam är något alldeles extra, men jag använder gärna upp mina flaskor och kan tänka mig att köpa även framöver.
Betyg: 4 av 5
Om leave-inbalsamet i samma serie, Smooth Creaminal, kan ni läsa här.

4 kommentarer:

  1. Jag har inte testat schampo och balsam från Vision men däremot styling. De är okej men inget som gett mig blodad tand.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Styling är ett ruskigt svårt kapitel tycker jag!

      Radera