tisdag 19 januari 2016

OPI våren 2016: New Orleans Collection

Mer vårlack var det här! Vårens kollektion från OPI heter New Orleans Collection och hämtar inspiration från den färgstarka Louisiana-pärlans kulturliv. Den staden skulle jag mer än gärna åka till, och lackkollektionen ser minsann inte heller dum ut. Mycket färgstarkt, och en och annan mer klassisk diskret kulör. Här finns något för alla tror jag. (Bilder direkt ur pressinfon, hade lite brådis...)

Här ser ni Let Me Bayou a Drink, Humidi-Tea, Suzi Nails New Orleans, I Manicure for Beads, Spare Me a French Quarter? och She's a Bad Muffuletta!I Manicure for Beads, och She's a Bad Muffuletta! är mina favoriter!

Got Myself into a Jam-balaya, Crawfishin', Take a Right On Bourbon, I'm Sooo Swamped, Rich Girls & Boys och Show Us Your Tips!. Här gillar jag allihop utom möjligen det icke färgglada. Men övriga fem i en skittle, ja tack!
Minilack går alltid hem hos mig, små storlekar är ju perfekt om man inte vill samla på sig för mycket prylar som aldrig tar slut. Vad tycker ni om OPI New Orleans Collection? Planerar ni inköp?

6 kommentarer:

  1. De flesta lacken är jättefina men det finns såklart även några bottennapp. Jag har dem ju så ska nog börja swatcha snart, tror precis som du att de kan se grymma ut i en skittle!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag MÅSTE hinna läsa ikapp hos er snart!

      Radera
  2. Jag har fått hem fyra av lacken för testning, men måste nog klicka hem I'm Sooo Swamped också, den ser härlig ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vill jag också rysligt gärna ha!

      Radera
  3. Så många fina och härliga färger

    SvaraRadera