måndag 11 januari 2016

Blå måndag med Give Me Space


Nu har nog vardagen kommit igång för de flesta, men inte riktigt för mig. Jag har lite mer än en vecka kvar som föräldraledig/föräldraarbetsläger och hade tänkt njuta maximalt av det. Njuter gör jag väl stundtals, men just nu överskuggar sömnbristen tyvärr det mesta, phu! Det blir manikyr från mellandagarna så länge med  Give Me Space från OPIs julkollektion . Fint lack som passar utmärkt för årets första blå måndag hos MakeuppbyBlowfish!






8 kommentarer:

  1. Finaste lacket i den kollektionen enligt mig. Förstår känslan, jag började arbeta idag efter 10 veckors "ledighet".

    SvaraRadera
    Svar
    1. det enda jag köpte, t o m! Hoppas du överlever jobbstarten :)

      Radera
  2. Mycket fint lack, skulle jag kunna tänka mej att införskaffa.

    SvaraRadera
  3. Det här är så himla fint!

    SvaraRadera