onsdag 13 januari 2016

Nyhet: IsaDora Nourishing Lip Oil

Här ser ni gårdagens post med senaste nytt från IsaDora. Nourishing Lip Oil är djupverkande vårdande oljegel för läpparna som lovar både näring och mjuk glans. Den doftar lime, vanilj och salvia från naturliga aromer och är ofärgad. Jag brukar ha svårt för doftande och smakande gloss, men denna doften är tillräckligt diskret för att passa mig.

Oljerna i Nourishing Lip Oil är arganolja och avocadoolja. Den senare bevarar fukt, är rik på antioxidanter, omega 3 och stimulrerar kollagenproduktionen. Arganoljan är vårdande, fuktighetsbevarande, förebygger åldrande och ska dessutom förbättra elasticitet och reparerar skador. Låter perfekt för vintern tycker jag. Testning inleds omedelbart!

IsaDora Nourishing Lip Oil kostar 109 kr och finns i butik vecka 3.

Rättelse: Det har visat sig att Nourishing Lip Oil inte alls innehåller arganolja som angavs i pressinfon. Ajajaj!

4 kommentarer:

  1. Jag inledde också testningen bums. Hittills är jag inte så övertygad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att den står sig ganska bra!

      Radera
  2. Känns som nåt jag skulle behöva nu men vet inte, har lite svårt för vanilj. Får ta en titt på den i butik

    SvaraRadera