fredag 29 januari 2010

Dagens med Stila Smudge Pot Bronze




Igår passade jag givetvis på att leka med mina nya grejer från Stila. Konsistensen på Smudge Potarna är underbar! De är mjuka, lätta att måla med och rör sig inte ur fläcken. Jag använde penseln som följde med, borsten ger ett något knubbigt, men var oväntat bra att måla med.



Ljuset muckade med mig, antingen blev det alldeles för ljust i solljuset, eller för mörkt. Dessutom gjorde mina ögon konstiga miner hela tiden, alldeles av sig själva. Hoppas att linern kommer till sin rätt ändå!



Stila Smugde Pot i Kitten som ögonskugga och i Bronze som eyeliner. Rouget Convertible Color i färgen Peony lyckade jag (som vanligt) intefotografer på kinden, så jag visar en handryggsswatch istället. Även rouget är riktigt trevligt i konsistensen, både på kinder och läppar. För att vara en riktigt fullpoängare hos mig skulle det dock vara lite kallare i färgen.

6 kommentarer:

  1. Snyggt! de ser jättefina ut och eyelinern är perfekt. :)

    SvaraRadera
  2. Tina: Tack! Den var som en dröm att måla med =)

    SvaraRadera
  3. Ja, Smudge Pot är bra grejer! Du fick mig att plocka fram min faktiskt. Hade nästan glömt den...

    SvaraRadera
  4. Sminkan: Vad kul! Jag är lite fixerad vid mina just nu, jag får försöka variera mig snart =)

    SvaraRadera
  5. snyggt och vilken perfekt eyeliner =)

    SvaraRadera
  6. Linda: Tack! Smudge potsen är som sagt väldigt trevliga att ha att göra med =)

    SvaraRadera