lördag 2 januari 2010

Mera skönhetsklappar

Trots att jag släpat datorn till Wien blir det nog inte allt för mycket bloggande för min del, här finns nämligen inget trådlöst nätverk, och jag som är så modern och dum tog inte med mig någon sladd... Tur att jag har lite förbereda bilder uppladdade så att jag kan smygblogga lite från svärfars dator. Rulla ner för att läsa lite mer om Wien, vetja!


Av mina syskon fick jag denna tjusiga kropsskrubb i julklapp. Den luktar alldeles alldeles underbart, som en blandning mellan en Cosmopolitan och julmys. Märkligt nog känns nämligen tranbärsdfoten julig, även om det kanske inte är något man oftast förknippar med julen i Sverige. Mysfaktorn på denna skrubb är alltså hög, men som skrubb är den dessvärre sämre. Den innehåller få, men stora korn. Jag kommer att använda den som mellan-skrubbarna-duschkräm istället och komplettera med en annan skrubb när jag behöver.


Julklappsutdelningen innehöll också ett underbart leave-inbalsam för lockigt hår från Kérastase. Jag har haft ett liknande innan, och jag och mitt hår jublar åt att återfå bekantskapen med denna dyrgrip.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du har det bra! Härliga klappar, scrubben låter underbar =)

    SvaraRadera
  2. Makeupoinista: Tack! Jag har det finfint =)

    SvaraRadera
  3. Darling, fick också en skrubb, från Aqualina (ok, jag hade ett finger med själv i det spelet) men den är BÅDE supergod att lukta (ren choklad!) och den bästa kroppsskrubb jag testat hittills.. eller i alla fall på delad förstaplats med en annan BoduShopare, faktiskt. Kokos. Hett tips om du kommer över ett erbjudande någon gång.. annars låter doften på den här som något man bara längtar efter.:) Hoppas ni har JÄTTEtrevligt i Wien!

    SvaraRadera
  4. Basteth: Det låter ju helt fantstiskt mumsigt!! Tack! Vi måste boka in en lite träff när vi kommer hem! kram!

    SvaraRadera