fredag 8 april 2016

Önskelista de luxe

Jag fyller år på söndag och har funderat lite på finheter att önska mig. Givetvis behöver jag knappt någon av dem, men ändå!
Sommarfärg (03 Buttercream?) av favoriten Complexion Rescue Tinted Hydrating Gel Cream från Bare Minerals (recension här). Den behöver jag faktiskt. Kommer troligen att köpa vilken dag som helst. 
Tro det eller ej, men jag saknar en solo-highlighter i samlingen. Emite Make Up Vibration Powder ser ut att vara en otroligt snygg highligheter. Frågan är bara vilken färg jag helst vill ha och var jag ska kunna hitta märket för att spana in de små ljuvligheterna live.  
Lid Pop-ögonskuggorna från Clinique är så himla fina (och bra!). Jag vill gärna ha hela gänget och 11 Surf Pop står just nu överst på inflyttningslistan. 
Überlyxiga BY TERRY Sun Designer Palette fås för £64 hos Space NK. Jag är lite besatt av zigzag-mönster just nu så denna skulle mer än gärna slå sig ner hos mig.
Vad önskar ni ser just nu?

2 kommentarer: