tisdag 26 april 2016

Beige tisdag med Camel Caravan



Jag har såklart en hel massa spännande att berätta från gårdagens event (och annat), men i bråda tider är det enklare att visa en manikyr från förra veckan istället. Ni ser 4091 Camel Caravan från Depends nya kollektion Depend O2 The Great Desert. Jag känner mest att lacket är lite för beigebrunt för att helt falla mig på läppen, men helt avog är jag ändå inte. Nyansen påminner mycket om kaffe med lagom mängd mjölk i och det kan ju inte vara helt fel.

Mer om nytt från OPI, hårvårdsfunderingar, hudvård för extra glow och världens bästa solskydd kommer så snart jag varit hemma en stund i dagsljus. 

2 kommentarer:

  1. Riktigt fint, på egen hand - och kan tänka mig hur snyggt som helst som bas i nagelkonster!

    SvaraRadera
  2. Fint diskret vardagslack-jag gillar rubriken "beige tisdag" för tisdagar är den veckodag som jag tycker är tråkigast.

    SvaraRadera