tisdag 19 april 2016

Depend 7day FTW For the Win



Ojoj, hörni, jag har en hel del på gång att skriva om, men har inte riktigt tid. Så kan det bli ibland. Exempelvis trodde jag att vi hunnit ta en närmare titt på sommarens färger av Depend7day-lack, en kollektion med namnet BFFs Forevermen det hade vi tydligen inte. Jag hann dock lacka i alla hast med ett av dem i morse, och det ser ni på här och nu. FTW For the Win är ett pastellrosa krämlack med fin glans. Lite svårare att måla med en andra 7day-lack, tycker jag (eller beror det på att jag målade i bilen på väg till jobbet?!), men annars inga konstigheter.

2 kommentarer:

  1. Oj, att måla i bilen känns avancerat, jäkligt bra jobbat måste jag säga! Lacket är fint och fräscht. Förstår vad du menar med att ha inlägg på idé men inte tid att skriva dem...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilmålning är bra knep tycker jag, när man väl kör iväg har man ju tassarna stilla på ratten :) Jag målar faktiskt ofta när jag ska köra till jobbet, annars hade jag aldrig hunnit lacka så ofta.

      Radera