tisdag 12 april 2016

Clinique Lid Pop!


Det slog mig att vi inte tittat ordentligt på hela färgskalan av de nya finfina Lid Pop-ögonskuggorna från Clinique! Här ser ni hela gänget:  Aqua Pop, Cocoa Pop, Cream Pop, Grape Pop, Petal Pop, Surf Pop, Vanilla Pop och Willow Pop. 

I mitt påskägg fanns Grape Pop, Petal Pop och Cocoa Pop, på dem kan ni se färgprover här

Mitt intryck av skuggorna (och rougen Cheek Pop!) är mycket positivt. Jag måste erkänna att det suger tag i samlartarmen direkt och jag vill mer än gärna lägga beslag på alla åtta färgerna. Om jag ska sansa mig lite blir det prio på blå-grönt i vanlig ordning; Aqua Pop, Surf
Pop och Willow Pop står först i tur att flytta hem till mig.

Vilka färger av Lid Pop är ni mest sugna på? Om någon av därute ska välja bara en (till att börja med...) föreslår jag Petal Pop. Den är magiskt vacker i sin guldrosa nyans. En sådan skugga behövs i varje sminksamling.

2 kommentarer:

  1. Som jag sade på Instagram så vill jag ha dem alla :D De är alla så otroligt läckra :D
    Jag har inte sett dessa här i Vasa överhuvudtaget men kanske de kommer :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas de kommer till Finland också! Jag har redan hunnit samla på mig fem nu, så jag är på god väg *skrämd smily*

      Radera