onsdag 13 april 2016

Depend 7day BFFs Forever

Tillåt mig presentera sommaren 2016 års kulörer av Depend7day-lack, en kollektion med namnet BFFs Forever. Flaskbilder kommer när jag hinner, tillsvidare en pressbild och färgpresentation. Som ni ser är det mestadels pasteller och lertoner. En lite otippad grå finns med, BFF Best Friends Forever. Efter den ser ni XOXO Hugs and Kisses, FTW For the Win, WYWH Wish You Were Here, NOTD Nails of the Day, YOLO You Only Live Once, TLC Tender Loving Care och IRL In Real Life. 

Flera av färgerna ser väldigt fina ut, men ska jag vara helt ärlig är jag mer sugen på knalligt nu. Å andra sidan är färgskalan här otroligt bärbar. Vad tycker ni so far om Depend 7day BFFs Forever?

2 kommentarer:

  1. Jag måst säga att jag gillar färgerna i denna kollektion... Jag gillar starka färger men det är som så vanligt att det kommer en massa blå, röda, rosa, gröna, gula etc färger till våren/sommaren så det är roligt att se lite mera nertonade färger också :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan säkert bli bra komplement till allt färgstarkt!

      Radera