måndag 4 april 2011

Korall och kobolt



Idag spann jag vidare på koralltonerna, men adderade kontrastfärgen koboltblå i form av Collistars Three-Dimensional Supermascara Blue. Jag blev riktigt nöjd själv! Det effektfullt, men ändå jobbdiskret.


Paletten heter Eye Shadow Quartet Coral Bronze och kommer från IsaDora. Jag har använt korallskuggan, ljusa skuggan och den mörkaste. Jag använde också mineralrouge från Maybelline i Peach Quartz, svarta maskara Clinique High Impact under den blå, YSL Touche Èclat, Clinique Instant Lift for Brows, Eyeshadow Primer Potion och kajalen Whiskey, båda från Urban Decay.

7 kommentarer:

  1. Älskar färgen på fransarna, vrålsnyggt!

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Jag kommer definitivt att härmas...

    SvaraRadera
  3. Jädrigt snyggt med blå mascara, har inte haft det sedan tonåren, kanske man skulle slå till på en snart...

    SvaraRadera
  4. Sminkan: Tack!

    Therèse: Tack! Jag kommer absolut att köra det igen!

    Lotta: Tack! Kul!

    Ninni: Tack! Jag tycker absolut att du ska testa igen!

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev :) Är ännu mer sugen på en blå mascara nu ;)

    SvaraRadera
  6. Carina: Tack! Det är himla somrigt med blått tycker jag.

    SvaraRadera