onsdag 13 april 2011

Nytt till läpparna från Natuvive!


Natuvive lanserar tre stycken vårdande och återfuktande läppglans med smak av frukter från naturen. De ska vara extra vårdande, samtidigt som de ger glans och färg. Honey Care Gloss, Cherry Care Gloss och Strawberry Care Gloss säljs i 15 milliliterstuber och kommer att kosta ca 89 kr.

Natuvive Lip Care Gloss är helt från parabener och mineraloljor och innehåller bara säkra parfymer.

Psst! Inom kort kommer det att vankas tävling här i bloggen. Håll utkik!

7 kommentarer:

  1. åhhh tävling :) håller utkik...

    Nu har jag recenserat Clinique 7 Day Scrub Cream, du ville veta vad jag tyckte om den.

    Ser fram emot att få höra vad du tycker Lip Care Gloss.

    SvaraRadera
  2. Pinsamt, det var ju inte du som ville veta vad jag tyckte om den... Förlåt mitt dumma minne :)

    SvaraRadera
  3. Carina: Gör det! Jag vill gärna veta vad du tycker om 7-day, har själv haft den i flera år :)

    Shamrock: På apoteket!

    SvaraRadera
  4. Har redan lagt ut min test av 7-day på bloggen. Ska bli kul att se ifall du känner likadant inför produkten som jag gjorde.

    SvaraRadera
  5. De ser riktigt fina ut, är den röda väldigt genomskinlig eller ger den lite färg till läpparna?

    SvaraRadera
  6. Carina: Absolut!

    Lina: Nu finns den på bild! Den ger faktiskt rejält med färg!

    SvaraRadera