måndag 18 april 2011

Vinn alla Natuvive Lip Care Gloss!


I samarbete med Natuvive har jag fått möjlighet att tävla ut 3 x 3 Lip Care Gloss. Lämna en kommentar där du berättar varför just du vill vinna Honey Care Gloss, Cherry Care Gloss och Strawberry Care Gloss. (3 vinnare får alla tre.) Om du twittrar, facebookar eller bloggar om tävlingen, lämna en extra kommentar med länk för extra vinstchans.

Tävlingen avslutas midnatt annandagpåsk. Vinnaren kontaktas via mejl när jag kommer hem från New York. Glöm inte lämna mejladress i kommentaren. Lycka till!

Bloggning: Kanske hör ni av mig lite via iPhonen från NY, kanske inte, vi får se. Hur som helst: Ha det gott här hemma och glad påsk!

21 kommentarer:

  1. Önskar dig en riktigt urhärlig resa till NY, skulle gärna byta med dig! :-) Njut nu av den härliga staden.
    Jo, det är klart jag vill vara med i tävlingen också, om det är nån som gillar läppglans så är det ju jag, hihi! Lägger in ett tips om tävlingen i min blogg ikväll.

    SvaraRadera
  2. Det vore roligt att prova de nya läppglansen, särskilt om de är extra vårdande, jag har världens torraste läppar! Ha en trevlig resa!

    SvaraRadera
  3. Jag behöver inte mycket smink men läppglans är jag beroende av ;)

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag vill vinna denna tävligen för att jag älskar läppglans! Det är det bästa som finns, men jag har inte hittat något bra som jag verkligen gillar på länge. Jag tror dock att dessa kommer jag gilla då jag alltid varit svag för frukt läppglans, och vad är mer vårigt än det? :P Hoppas du har en superkul resa!

    SvaraRadera
  5. Ha en fin resa, vi kommer sakna dig! :) Jag vill såklart vinna jag också, till sommaren tycker jag fruktiga dofter och smaker såsom körsbär och jordgubbe passar absolut bäst så det ville vara underbart att vinna något härligt fruktigt till sommarläpparna!

    SvaraRadera
  6. Åh det låter som dessa doftar underbart!! Älskar gloss som doftar så gott så man gärna vill äta upp dom! :D

    Jag postar upp din länk på min facebook :)

    SvaraRadera
  7. Vårdande och gloss PLUS mumsig doft? Oooh, ja! Läppglans har jag inte ett enda av och det vore genialt om jag, sockerråtta som jag är, vann dem för då skulle jag kunna applicera sådant här på läpparna istället för att snaska i mig godis stup i kvarten. :) Det skulle betyda fina läppar och mindre socker vilket är bra både för figur och tänder och har man fina läppar så är det mycket lättare att le utan att de spricker. =)

    SvaraRadera
  8. Vilken bra tävling!! Jag vill vinna de 3 lip glossen för att torra och spruckna läppar är ett stort problem för mig. Har länge lidit med det, och t.om min hudterapeut sa att mina läppar var det värsta hon sett på länge och tipsade mig att alltid ha läppbalsam/lip gloss på läpparna. Tack o lov har det blivit bättre! Ha det bra!
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Läppglans kan man ju aldrig få för mycket av, och vad låter godare än en fruktsallad på jordgubbar och körsbär med flytande honoung lätt drislat över =)

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vilja vinna eftersom jag älskar läppglans, speciellt de som dotar gott, och har ganska många men gärna skulle vilja ha ännu fler. Dessa ser ut att passa mig perfekt, färgerna är så fina!

    Jag har twittrat om tävlingen här också: http://twitter.com/#!/majanoren

    Mejladress: maja.noren@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag läste på om dessa läppglans och kände att jag måste bara tävla om dem. De låter helt perfekta för mig. "En hyllning till naturen med endast säkra ingredienser" - det låter helt perfekt.

    Jag vill gärna unna mina läppar det där extra när det gäller att vårda mina läppar! På samma gång som läpparna glänser återfuktas de - naturligt. Håller tummarna stenhårt!

    Tipsat här:
    http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/04/20/5162015-tavling-vinn-lip-gloss-care/

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Mysig tävling passande till påsen =)
    Jag hade velat ha dessa för att jag inte provat nåt från Natuvive men hade gärna gjort det och dessa tre är väldigt lockande =)

    kram

    SvaraRadera
  13. Nu när äntligen våren är här,
    vore det kanon att fylla på glossförådet.
    Kanske är det just någon av dessa tre som jag i vår/sommar kommer hålla kär!?

    Glad påsk!
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag skulle gärna vilja vinna då jag har torra läppar. Jag har börjat gilla att använda läppglans och läppstift för att framhäva läpparna men det är inte lika kul då läpparna spricker.... så dessa skulle vara perfekta. Både fina och vårdande :D

    jenny_hallman@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Nu är jag oxå med och tävlar såklart! Dessa vackra godbitar vore som en dröm att bära och att få äga. Tack för en fin blogg & Glad Påsk!

    SvaraRadera
  16. Jag vill vinna av den enkla anledningen av att jag älskar läppgunk och att glossa :D Så tre vårfina gloss vore inte dumt! Cherry ser verkligen fint ut!

    SvaraRadera
  17. Skulle mycket gärna vinna läppglansen då det skulle vara skoj att testa gloss från Natuvive. Har aldrig testat något från det märket förut vad jag kan minnas.
    Tack för en bra blogg och Glad Påsk!
    /Mari
    maan84 at passagen dot se

    SvaraRadera
  18. Twittrat om den som mariand84

    /Mari

    maan84 at passagen dot se

    SvaraRadera
  19. Jag älskar gloss, mitt viktigaste smink. Har aldrig testat Natuvive, tycker att det börjar bli dags. Skulle vara så lyxigt att få alla tre, jag blir salig bara av tanken. Härliga färger-mycket vår och sommar:)
    Ha det fint! / Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag har nästan alltid haft kort eller mellanlångt hår och därför föredragit läppstift för att slippa hår i munnen. Men nu är barret långt och nästan alltid uppsatt så jag skulle gärna vilja vinna så att jag kan variera med läppglans!

    sp98mikkow@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej! Jag vill vara med och tävla, älskar läppgunk, och jag hade behövt lite nya gloss. Färgerna ser fina ut, och dom skimrar så fint!
    Hoppas du har haft det bra "over there"!
    Kram!
    lotta@tapion.se

    SvaraRadera