fredag 4 februari 2011

Clinique Chubby Sticks


När jag först såg bilderna på Cliniques nya glossiga läppstiftspennor kände jag mig skeptisk till att de är just pennor. Jag har haft något läppgunk i den modellen tidigare, och det har mest varit opraktiskt. Men, när jag förstod att Chubby Sticks Moisturizing Lip Colour Balm är upp- och nerskruvningsbara ändrade jag mig helt. De ser oerhört läckra ut och habegäret är väckt!

Chubby Sticks kommer att finnas i sex nyanser i Sverige, kosta 200 kr och släpps den 14 mars. Färgprover finns hos Musings of a Muse här.

4 kommentarer:

  1. Tycker de verkar urhärliga!

    SvaraRadera
  2. Jag ska definitivt testa Mega Melon, den korallfärgade :)

    SvaraRadera
  3. Jag trodde också att man var tvungen att vässa dem, mycket smidigare med skruvbara. Dock tycker jag att dem är för dyra.

    SvaraRadera
  4. Ninni: Ja, det ser superfina ut!

    Carina: Jag också!

    Josephine: Ja, lite väl dyra är de allt...

    SvaraRadera