söndag 6 februari 2011

I badrumsskåpet: vinter


I slutet av sommaren visade jag upp min dåvarande hudvårdsrutin. Här tänkte jag bjuda på innehållet i mitt (tokfula) badrumsskåp under den gångna vintern, och samtidigt införa en ny kategori i bloggen.

På översta hyllan ser ni favoritparfymerna Benefit b spot och Miss Dior Chèrie L'Eau samt ett nytt exemplar av finndödaren Formule SOS och ögonkrämen All About Eyes Rich från Clinique.

Mitthyllan: storfavoriten 2 in 1 Blemish Treating Moisturiser från ACO, Cliniderm Sensitive Comfort Face Cream Rich, Cliniderms Age Delay Serum, Clinique Take The Day Off Makeup Remover For Lids, Lashes & Lips (bästa removern!), och Sensitive Touch Total Comfort Mask från Lumene.

På nedersta hyllan ser ni Cliniderm Gentle Comfort Facial Cleansing, Cliniderm Velvety Smooth Cleansing Oil, dundermasken Cliniderm Dual Action 2-in-1 peeling and mask, Clarifying Lotion 1 från Clinique, Cliniderm Redness Rescue Target Cream och Pore Minimizer Refining Serum från Clinique.

Bilden togs för någon vecka sedan, så uppdateringen lär inte dröja alltför länge. De flesta produktnamnen har länkar till mina recensioner, men hojta till om ni undrar över någon produkt!

5 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar sånna här inlägg! Superkul!

    SvaraRadera
  2. Sånna här inlägg gillar jag! Så kul att smygkika i andras skåp och lådor :)

    SvaraRadera
  3. Vad mycket kul du har! Skulle aldrig kunna göra ett sånt inlägg själv, allt mitt är spritt runt i lägenheten så det är aldrig samlat!

    SvaraRadera
  4. Alltid kul med sådana här inlägg. Men hudvårdsrutin skriver du - använder du alla produkterna parallellt?

    SvaraRadera
  5. Ninni: Kul att höra!

    Kajalpennan: Roligt att höra!

    Honi: Jag har allt annat utspritt, i det pyttelilla badrumsskåpet har jag bara samlat precis det jag använder just nu. Ett bra sätt att få organisation på testning av nya produkter :)

    Linda: Jajemän! Där är väl bara en av varje, nästan i alla fall ;) Jag växlar mellan tex parfymerna. Maskerna åker bara på lite då och då också.

    SvaraRadera