onsdag 2 februari 2011

Diskbänksrealism...



Nja, kanske inte riktigt diskbänksrealism, men ögonbilder med blixt eller utan färg, och produktbilder i lysrörens sken på diskbänken. Suck! Katta Kvack säger ju att det blir vår snart, men jag vill helst ha mer bevis i verkliga livet. Att tågen går som de ska, exempelvis... Har ni några vårtecken att bidra med?


Dagens tre skuggor: IsaDoras Bonbon Mint Apricot Spice från Clinique och Benefit Bikini Line.


Jag köper sällan back-ups, men med tanke på att jag använder min Too Faced Leopard Complexion Perfecion Kit så gott som varje dag börjar jag redan bli orolig för att den ska ta slut...

9 kommentarer:

  1. Imorse på väg till tåget hörd jag fåglar kvittra! Det är vår! :D

    SvaraRadera
  2. Gott att du kör ltie våriga färger, vi har jättefint fågelkvitter på vår gård på vår gata hemma i stan. :-)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar diskbänksrealism, särskilt i litteratur och på film:). Jag längtar också efter våren så jag håller på att bli galen snart, men man märker ju att det har blivit ljusare och när snön smälter och man kan sitta i värmen vid en solvägg finns det hopp om livet.

    SvaraRadera
  4. Silverscreen: Ja, vad härligt!

    Ninni: Åh så härligt!

    Fanny: Ja, tack! Själv?

    Linda: Jag också :) Åh solvägg! Det har jag inte riktigt lyckats med en...

    SvaraRadera
  5. Tågen går ju aldrig som de ska, så den önskan kan vi lika gärna skrota här och nu ;)

    SvaraRadera
  6. Jag vill också ha vår nu...

    SvaraRadera
  7. Fint!
    Ja du, det är nog ett tag kvar tills det är vår, men jag tycker det känns som om det är på god väg iaf. det smälter som bara den ju...

    SvaraRadera
  8. Katta Kvack: Det har du rätt i! Konstigt nog var jag faktiskt i tid i morse :) För första gången sedan typ tre månader...

    Sminkan: Det vore så skönt! Vi har haft snöblandat regn här precis nu :(

    Emma P: Tack!

    Smältandet är bra på sätt och vis, i morse fick jag nästan vada genom ett litet träsk för att komma ut till bussen :)

    SvaraRadera