onsdag 9 februari 2011

Coral Bronze & Pasadena



I måndags betvingade jag vintern med en somrigt korallig sminkning. Utgångspunkterna var paletten Coral Bonze från i somras och mitt nya läppstift Mavalip Pasadena.


Rouget Baked to Last i färgen 02 Coral från The Body Shop, bronzern Sunblushed från Clinique, IsaDoras ljuvliga Eye Shadow Quartet Coral Bronze, Clarins Wonder Mascara, kajalen Corrupt från Urban Decay, YSL Touche Èclat, Instant Lift for Brows från Clinique och Too Faced Shadow Insurance Glitter Glue.

En extra läppbild! Visst matchade stiftet och naglarna bra? Mavalip Pasadena kommer från Mavala.

6 kommentarer:

  1. Sv: Kul att du gillar! Jag är lite splittrad faktiskt.. Skimret är väl kul ibland, men långt ifrån alltid! Haha. Jag är väl mer av en creme-människa då. ;) Den är rätt gammal tyvärr.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Jag måste köpa Depends 135:a så att jag också kan matcha med Pasadena. :-D

    SvaraRadera
  3. Viola: Jag får hålla utkik ändå!

    Marika: Tack! Det rekommendera varmt!

    SvaraRadera
  4. jättefint, läppstiftet va ju ursnyggt!

    SvaraRadera
  5. Linda: Tack! Läppstiftet är superfint! Rekommenderas!

    Sminkan: Tack så mycket!

    SvaraRadera