lördag 6 mars 2010

Kupongshopping


20 % rabatt på all kosmetik på H&M, det är bara att tack och shoppa loss! Jag passade på att äntligen slå till på fina duon Cupcake Matte från IsaDoras vårkollektion Nostalgia. Det ska bli ett sant nöje att hugga in på den strax! Dock ställer jag mig frågande till en sak; skulle inte den medföljande applikatorn ha en riktig pensel i ena änden?


Utöver fina duoskuggan blev det lite förbrukningsvaror från H&M:s eget sortiment en minhårspray från PROFFS och en helt onödig, men rolig maskara. Jag använde mycket sällan hårspray, men den jag hade tog slut till balen, och det kan ju vara bra att inte stå utan de få gånger den behövs!

Maskaran är, som ni ser, en IsaDora VibraLash Mascara. Jag behöver egentligen inte alls en ny maskara just nu, men nyfikenheten tog överhanden efter att den gillats av andra skönhetsbloggare. Efter att ha testat den som hastigast tycker jag att den är helt okej. Jag behöver testa lite till för att kunna ge ett bättre omdöme, jag kommer nämligen väldigt sällan bra överens med maskaror vid första försöket. En sak, om borttagning, kan dock säga redan nu: När jag skulle tvätta av den var det svårare än vanligt, kanske är det för att fransarna är bättre omslutna på grund av vibrationerna? Nu väntar jag med spänning på en vibrerande remover!

Lacket som skymtar på bilden är Lovie Dovie från Essie.

6 kommentarer:

  1. Härligt med rabatter! :D

    SvaraRadera
  2. Skuggorna kommer att passa dina ögon förträffligt! Haha, du är rolig, vibrerande remover. Jag minns att mina föräldrar hade en sån där vibrerande plasthand på ett skaft som man skulle klia sig på ryggen med när jag var liten. Kanske kunde man sätta fast en bomullsrondell med remover på den, fniss.

    SvaraRadera
  3. Härlig shopping! Ska bli kul att se dig i den lilla IsaDoraduon!

    SvaraRadera
  4. Makeuponista: Ja =)

    Ninni: Det låter som något vi borde ta patent på ;-)

    Sminkan: Tack! Bilder på det kommer alldeles strax =)

    SvaraRadera
  5. Haha, ja de vibrerande mascarorna borde ju absolut kompletteras med en vibrerande remover:)Fina grejer du fick med dig för övrigt...

    SvaraRadera
  6. Emma P: Ja =)Jag tyckte att skörden blev bra, inte för mycket okynnesshopping =)

    SvaraRadera