fredag 5 mars 2010

Erbjudanden på de nya apoteken


Alla de nya apoteken är på vissa sätt trevligt för oss skönhetshoppare, men på vissa sätt komplicerat. Den senaste veckan har jag letat mig fördärvad efter det fina Avène-erbjudandet som Fröken Rosa visar här, tyvärr helt utan resultat. Hojta gärna till om ni vet var i Malmö-Lundregionen man kan lägga vantarna på det!

Jakten försvåras betydligt av att de flesta nya apoteken har ganska kassa websidor. Skärpning, tack! Igår hittade jag istället ett helt annat, också väldigt fint, erbjudande, nämligen en fin liten ask från Cliniderm med nattkräm, dagkräm, Barrier Repair, ansiktsvatten rengöring och öonkräm i pyttesmå söta pumpflaskor. Eftersom jag är lite rigid ändrade jag mig inte på studs och slog till, men erbjudandet gäller till den 14/3, så man har lite betänketid. Tyvärr lyckades jag inte ta någon bild, och erbjudandet finns inte heller på webben.

Psst! Om man undrar vilket bolag något särskilt apotek tillhör, kan man kolla det här.

4 kommentarer:

  1. Jag förstår inte varför apoteken skulle göra et så krångligt för oss. :/

    SvaraRadera
  2. Tina: Inte jag heller =) Jag tycker att det är kul med många alternativ att välja på, men de måste bli bättre på att marknadsföra sig!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker ändå det är lite spännande att se vad som kommer att hända med nya märken och så. Tänk om Boots kommer hit! Wow!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Ja, hoppas, hoppas att Boots tar med sig mycket skoj!

    SvaraRadera