måndag 22 mars 2010

Stay don't stray?

Jag har varit nyfiken på Benefits 360°-primer Stay don't stray sedan jag läste om den första gången. Nu när jag äntligen har den i min ägo ska här hårdtestas i olika kombinationer!

Såhär skriver Benefit själva om produkten:
Why we love it: This dual-action power primer works 360° around the eyes to make concealers AND eyeshadows STAY PUT. Concealers don't crease, eyeshadows stay vibrant and true...you'll wonder how you ever lived without it!
Det är svårt att tänka sig att någon ögonprimer skulle kunna ta upp kampen med allas vår favorit UDPP, men jag ger Stay don't stray chansen. Förpackningen, en praktisk pumpflaska slår UDPP med hästlängder, trots att det är lätt att råka få ut för mycket produkt. Om jag lyckas bemästra pumpen är detta en riktigt dryg produkt. Nu är återstår bara att testa om ögonskuggor verkligen hålls på plats...

7 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att läsa om resultatet! :D Superbra förpackning hur som helst, och pump-tekniken brukar ju komma efter några dagar :)

    SvaraRadera
  2. Åh ännu fler primers som ska utstå test! UDPP får skärpa sig tycket jag. Hade förpackningen varit bättre hade jag aldrig tänkt tanken att prova någon annan.

    SvaraRadera
  3. Ah, denna kärlek och nyfikenhet för produkter! Härligt! Hihi!

    SvaraRadera
  4. Spännande! Det är en eyeprimer alltså? Intressant att man kan ha den under concealern med, där creasar det ofta för mig... Apropå primers från UD så har de väl släppt/släpper snart en ansiktsprimer med...

    SvaraRadera
  5. Maria: Jag hoppas stort på det =)

    SminkJante: Jag instämmer!

    Ninni: Att man får dela det med likasinnade, är något av det bästa med bloggandet, tycker jag!

    Emma P: Ja, man har den runt hela ögat. Jag har också ofta problem med concealercreasning under ögat, så förhoppningarna är skyhöga!

    Japp, de har släppt. Har du sett detta kit? http://sephora.com/browse/product.jhtml?id=P244508&categoryId=C10461 Slurp!

    SvaraRadera
  6. Låter spännande, ser framemot recensionen. Det är dags att UDPP får lite konkurrens.

    SvaraRadera
  7. Kajsa Kavat: Recension kommer =)

    SvaraRadera