måndag 21 december 2009

Mullvad och champagne


Idag fick jag betydligt mer bråttom än vad jag hade planerat. Jag hann inte ta några vettiga bilder, och har inte hunnit fixa min utlovade nagellackstopplista. Dagens ögon matchar de seriösa naglarna (rulla ner!), med sobra skuggor i champagne och mullvad. Jag har Gaze tillsammans med den ljusbruna kajalen Cocoa shimmer på inre halvan av ögonlocket och den mullvadsfärgade (eller greigea) skuggan ur Sminkan-trion tillsammans med 24/7 glide-on eye pencil i Corrupt på yttre halvan. Sminkningen är riktigt stilig, så det är synd att den inte riktigt fastnade på bild!


Ljus ögonskugga Glaze från Lancôme, trion Sminkan från Brite Bird, mörk kajal från Urban Decay och ljus dito från Clinique. Övriga produkter var samma som igår.

7 kommentarer:

  1. Allt blir snyggt med "Sminkan"! Jättefin makeup idag igen. Jag gillar när du har sådana här lite mer markerade looker, fast det är klart, de skira, skimriga är också fina.

    SvaraRadera
  2. Sminkan: Tack! Jag håller helt med om "Sminkan" =)

    Beleza: Tack!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det ser jättefint ut på bild. Så jag förstår att det är vacker irl.

    SvaraRadera
  4. Ser väldigt snyggt och sobert ut tycker jag!

    SvaraRadera