söndag 20 december 2009

Barry M Nailpaint Grey


De egentliga dagens naglar är omålade sedan gårdagens julstök, så jag passar på att visa några andra nyliga naglar, nämligen Barry M Nailpaint i Grey. Detta är ett galet snyggt grått krämlack, som gör att jag inte "får" köpa några andra just grå krämlack, detta är nämligen redan snyggast. Bilderna är från när jag bar lacket senast, strax innan Mint Candy Apple. Inlägget fick vänta lite eftersom dagens naglar duggade tätt här på bloggen den veckan.


Dagens öga kommer senare ikväll. Då ska jag också fila på en lista inspirerad av Sminkans 20-i-topp nagellacksfavoriter.

4 kommentarer:

  1. Ah, det är verkligen snyggt! Otroligt fin grå färg! Barry M har många läckra lack!

    SvaraRadera
  2. Tjusigt värre! Hur är Hållbarheten? Priset?

    SvaraRadera
  3. Åh, så snyggt! Gråa krämlack är läckert tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Sminkan: Tack! Ja, jag vill ha fler!

    Peter: Tack! Hållbarheten är grym! Priset också, 55 kr hos Satine eller Nelly (tror att det är de webshopparna). Finns också överallt i England, oftast 2 lack för 5 pund.

    Emma P: Tackar!

    SvaraRadera