torsdag 31 juli 2014

Dagens öga med Golden Cinnamon och Coco Deluxe

 Lite smink blir det då och då i värmen. Just här i brända toner från The Body Shop Golden Nudes.

På ögonlocket ser ni 260 Golden Cinnamon och 245 Coco Deluxe.  Och oj, jag har varit lite slarvig ovanför inre ögonvrån ser jag. Man får trösta sig med att det mest syns på närbilder och inte bakom solbrillorna!

I dagens, nästan allt från The Body Shop, favoritprimern Superprimer Color Corrects Redness (recension här!) från Clinique, nya ögonprimern InstaBlur Eyes, Black Magic Mascara från Eyeko, ögonskuggorna Colour Crush i 245 Coco Deluxe, 360 Gold Rosemance och 260 Golden Cinnamon, Metallic Eye Definer Pencil i Copper Brown,  Brow Definer Brunette och Clinque-rouget Ginger Pop (följ länk för färgprov).

6 kommentarer:

  1. Jag har inte ens hunnit öppna mina ögonskuggor från TBS, det måste det bli ändrig på. Ljuvliga nyanser!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte lätt att hinna med på sommaren :) Färgerna är som gjorda för dig, du kommer att gilla dem!

      Radera
  2. Det här var ju riktigt fint, det ser ut att vara trevliga skuggor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! TBS Colour Crush är verkligen trevliga!

      Radera
  3. Fina färger! Snyggt till gröna ögon! Själv orkar jag inte sminka mig, men jösses vad det kliar i fingrarna!

    SvaraRadera