tisdag 15 juli 2014

You’re So Vain-illa!


Jag har en hel del spännande nyheter på lut att skriva om, men det är inte helt lätt att få till i semestertider! Dagens naglar går så mycket snabbare, så idag bjuder jag på något så ovanligt som just det lack som sitter på klorna just idag, nämligen You’re So Vain-illa från OPI:s senaste samarbete, Coca Cola-kollektionen Icons of Happiness. Jag bär sällan denna typen av nyanser, men jag måste säga att det är ganska elegant. Tror att det kan göra sig bra under diverse glitterlack också.... Vad tycker ni om iskaffe-nyanser som You’re So Vain-illa?

9 kommentarer:

  1. Är inte så mycket för såna här lack iaf inte på egen hand men kan tänka mej att det blir snyggt med nån nail art eller glitter över :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan testat, bilder kommer :)

      Radera
  2. Tyvärr, jag är ingen iskaffe-tjej. Föredrar lite mer effektfulla naglar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag också, oftast :)

      Radera
    2. Jag kan tänka mig att detta är väldigt fint med Loreal Le vernis top coat "Grace Tweed" på

      Radera
  3. Har detta på mig idag, tycker det är väldigt fint och elegant! Kul att varva med lite neutrala färger ibland.

    SvaraRadera
  4. Neeee, jag gillar inte detta...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får Sminkan ta hand om er flarra ;)

      Radera