måndag 14 juli 2014

Blå måndag med Pool Crush

Jag vet inte hur helgen sett ut i övriga landet, men här har vi haft riktigt grått och trist (och blött!) väder. Därför fuskar jag lite till dagens blå måndag och plockar fram bilder från höstens Greklandsvecka. Där var vädret allt annat än grått och trist! 

Snygga lacket är  130 Pool Crush från IsaDoras sockerlackskollektion Suger Crush, jag blir genast sugen på att plocka fram det igen.

Nu har visserligen blå måndag (liksom holofredag) semester, men blått är väl kul ändå? För mer blått, eller iallafll teal, skrolla ner och spana in årets midsommarsminkning som jag bloggade upp igår!


8 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt! Och tja, halvgrått hade vi. Men idag är det mycket bättre:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skönt, bättre här i idag också :)

      Radera
  2. Underbar färg. Jag köpte ljusblå Sky Crush. Härlig färg det också =)

    SvaraRadera
  3. Superfint lack! Var i Falkenberg i helgen och vi hade fint väder till sent på lördagkvällen.

    SvaraRadera