onsdag 16 juli 2014

Dagens dubbel: The Body Shop Colour Crush Lipstick 245 Pink Luxe och 140 Make My Heart Gleam

Kan man inte välja lack blir det skittle och kana man inte välja läppstift blir det en fifty/fifty. Jag var så sugen på att titta närmare på nya färgerna av The Body Shops Colour Crush Lipstick som kom med  Golden Nudes att jag helt enkelt målade dem på en munhalva var. Till vänster i bild ser ni 245 Pink Luxe och till höger 140 Make My Heart Gleam

Jag gillar båda, men Make My Heart Gleam är favorittippad. Vanliga LOTD:s kommer allteftersom. kommer i butik först den 27/8, men den som väntar på något gott....

4 kommentarer:

  1. gillar båda nyaser, verkligen smickrande :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är jättefina! Mina kommer att användas mycket :)

      Radera
  2. Riktigt fina! Båda två. Blir otippat lite kär då jag verkligen inte är någon som har annat än skira produkter på mina läppar. Men detta kan jag verkligen tänka mig att prova. Får väl gå till butik och kika när de släpps helt enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen du ska göra!

      Radera