måndag 28 juli 2014

Dagens öga med Eyeko

Häromdagen passade jag på att testa lite av ögonyheterna från Eyeko. Som synes hade jag lite svårt med plektrumet som ska skydda mot maskara på ögonlocket... Skinny Liquid Eyeliner var lika skir som jag kom ihåg den. Kanske passar den dig som inte vill ha så skarp eyeliner?


Till ögat: concealertrion Cover & Correct Comouflage och bryntrio från Kicks Private Label, Clinique Chubby Stick Shadow Tint for Eyes i 01 Bountiful Beige (färgprover här), Fat Brush Mascara och Skinny Liquid Eyeliner från Eyeko, Drops of Youth Eye Concentrate från The Body Shop och Inliner från IsaDora

I ansiktet: Shimmer Waves Bronze från The Body Shop, rouget från Apotek Hjärtats egna märke Apolosophy.och Face Primer Skin Brightening SPF 20 Line Tamer från Colorscience.

4 kommentarer:

  1. Då tror jag eyelinern kan vara för mig!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att den faller någon i smaken :)

      Radera
  2. Fint! Fast alltså plektrumet verkar helskumt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag får inte till det alls :)

      Radera