tisdag 19 november 2013

Viva La Diva Stairway to Heaven

Jag är lite sent på bollen, men här ser ni lite smakprov ur Viva la Divas höstkollektion Stairway to Heaven.  Mest spännande i kollektion är de 8 glitterlack (35 kr) och ett Gel Top Coat. Ovan ser i fyra av dem. Gel Coatet är jag himla nyfiken på att testa!

Bland nyheterna finns också två CC-krämer, fem glittereyeliners (75 kr), sex glittriga läppglans (65 kr), fyra läppstift (varav ett grönt !) (70 kr) och flera fina paletter. Jag ångrar lite nu att jag inte sa att jag var nyfiken på paletterna, men jag har ju så många redan. Hur som helst tycker jag ni ska spana in dem!

Eylinerarana Diamond och Black Silver till test! CC Cream 7 in 1 effect för 99 kr finns i två nyanser. Jag har den ljusaste till testnig, och den ser bra ut. Krämen lovar korrigering av hudtonen, jämnare hudstruktur, minskar porstorleken, att täcka ojämnheter, återfukta motverka blänk och skydda mot solen med SPF 12. Recension kommer!

Vi måste nog ta en kort titt på paletterna ändå! Click in- Click Out (199 kr) innehåller matta och pärlskuggor som kan flyttas ut till en mindre palett. Smart!

Stairway to Heaven Make Up Collection (199 kr) ser också fin ut, trevlig nyansuppsättning!
 
 Nudie Collection (149 kr)  är väldigt lik Urban Decays Naked, men lika fin för det! Jag behöver den inte, men ni kanske önskar er en i julklapp? Jag är nyfiken på det, vill ni ha något ur Stairway to Heaven? Ni kanske redan har hunnit shoppa?

6 kommentarer:

  1. Clickit paletten verkade himla smart! Kanske får kolla in den lite närmare.. =)

    SvaraRadera
  2. Är Viva La Divas make up något att ha? Känns som ett budgetmärke som brukade säljas på typ ÖoB. De har ofta häftiga färger på både skuggor och eyeliners men jag har avstått köp för jag inte litat på produkterna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kvaliteten brukar vara väldigt varierande. Jag har haft en del bra skuggor, men också några smuliga...

      Radera
  3. Lacken är jag nyfiken på. Ser ju väldigt smidigt ut med ögonskuggorna med att man kan flytta över dom till en mindre ask

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en mkt bra idé! Jag har haft ett liknande system från Estée Lauder, faktiskt. (på yngre bronsåldern ;) )

      Radera