torsdag 14 november 2013

Dagens öga i rosa

Häromdagen slog jag till på en diskret rosa sminkning med paletten Kärleksört från IDUN Minerals. Vilken trevlig palett det är! Och rosa är en väldigt pigg och fin färg.

En rad om kajalen jag använt också, Carbon Eye Definer i Smoky Plum julnyheterna från The Body Shop. Jag kommer inte helt överens med den. Den är får hård att måla med, och släpper för lite färg tycker jag.

Rouget Sugarbomb från Benefit, paletten Kärleksört från IDUN Minerals, Mascara Volume 2.0 från IsaDora (recenserad här!), Superprimer Color Corrects Redness från Clinique (recension här!),  bästa ögonkrämen Even Better Eyes Dark Circle Corrector från Clinique och Lancôme Effacernes Longue Tenue Concealer Inliner Kajal från IsaDora och Carbon Eye Definer i Smoky Plum från The Body Shop.

På läpparna hade jag Color Crush Lipstick i 130 Sweet Coral från The Body Shops som ni kan se på här.

8 kommentarer:

  1. Vilka härliga rosa, ser verkligen underbart ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är en himla fin nyans i den paletten!

      Radera
  2. Rosa skugga är så fint! Det här passade verkligen dig. Tyvärr försvinner mina ögon när jag lägger rosa skuggor...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kan du kompensera med mer kajal, kanske?

      Radera
  3. Snyggt! Har börjat använda mer rosa o en kombo m guld/brunt gillar jag :)

    SvaraRadera
  4. Härliga färger, det passar dig! Gillar dessa nyanser till jordgubbsblont hår!

    SvaraRadera