tisdag 19 november 2013

Bronsöga med The Body Shop

Ikväll ska jag och ett gäng kompisar på ett litet event hos The Body Shop. Så kul, särskilt eftersom jag så sällan kan ta mig till Stockholm och event där. Ögat här är från arkivet, men jag tror minsann jag ska använda samma palett ikväll.

Skuggorna kommer från en av årets julpaletter från, 4-Step Smoky Eye Palette i Smoky Brown. Fina färger och bra kvalitet!

Till ögon och läppar: 4-Step Smoky Eye Palette (295 kr) i Smoky Brown, läppstiftet Colour Crush Lipstick i Coral Kiss från samma märke, Lancôme Effacernes Longue Tenue Concealer, Mascara Volume 2.0 från IsaDora (recenserad här!),  UDPP, bästa ögonkrämen Even Better Eyes Dark Circle Corrector från Clinique, Eyebrow Pencil Waterproof i 34 Light Brown från IsaDora och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced. 

Till ansiktet: Shimmer Waves Coral från The Body Shops Radience Collection, bronzern Honey Bronze Bronzing Powder från samma märke, rouget Smultron från IDUN Minerals, och Superprimer Color Corrects Redness från Clinique (recension här!).

9 kommentarer:

  1. Såååå snyggt! Brons är väldigt läckert. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det blir liksom aldrig fel :)

      Radera
  2. Älskar bronsfärgade sminkningar!

    SvaraRadera
  3. Jättejättefint! Hoppas du hade kul! :-)

    SvaraRadera
  4. Jättefint! TBS paletter verkar väldigt bra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Skuggorna är väldigt krämiga och trevliga!

      Radera
  5. Fina du! Hoppas Sthlm bjöd på sol :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Inget Stockholm för mig, här är det Lund som gäller ;)

      Radera