lördag 16 november 2013

Nytt hos mig: Lyx i en liten ask

Ibland behöver man (om man kan) lyxa till det lite! I höst innebär det för mig att jag slagit till på en av paletterna ur Diors höstkollektion.

 Här ser ni det lilla miraklet, Mystic Metalics 384 Bonne Étoile.

Jag har naturligtvis paletter i liknande färgskala sedan tidigare, men kunde inte stå emot. Just kombinationen kalla, varmt, grönt, blått och brunt har jag ändå inte och den skriker ju mitt namn, eller hur?

 Färgprover på bar hud på handryggen.

Det ska bli en fröjd att prova skuggorna när förkylningsdimmorna lättar här!

8 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig palett! visst måste det in lite lyx i vardagen!!

    SvaraRadera
  2. Fniss, så du kunde inte heller låta bli... problemet är att den är lite för fin för att användas, men jag använder min ändå.

    SvaraRadera
  3. Wow! Den där var VACKER!

    SvaraRadera
  4. Den ser kalassnygg ut! Klart du är värd lite lyx:)

    SvaraRadera