fredag 15 november 2013

Holofredag i sol!

Jag har fortfarande inte blivit färdig till att köpa fler av Color Clubs från Halo Hues, och det är ju synd och skam eftersom de är så fina!

Här ser ni Cosmic Fate igen, visst är regnbågarna fina? Kul också att lyckas pricka in sol på en holofredag i november (igår, visserligen, men ändå)!
  
Förresten, vad tycker ni om gårdagens rosa öga? Jag vill också passa på att be om ursäkt att jag inte hunnit presentera vinnaren i ACO-tävlingen, det kommer inom kort! Vi har dessvärre lite sjukstuga här igen, men med lite tur blir det både vinnare och ett fantastiskt fint shoppingfynd här lite senare idag.

Just på hololack gillar jag faktiskt mesigare färger, som denna ganska ljusa korallrosa. På andra lack föredrar jag mer drag i kulören! Är ni med på holofredag denna vecka? Berätta i kommentarerna så kommer länkar inom kort!

Emma
Vandrar genom färger

20 kommentarer:

  1. Åååh CC gör underbara holos! Jag är med idag :)

    SvaraRadera
  2. När regnbågarna är så där fina tycker jag färgen är mindre viktig - vilsam mild fin färg f ö. Är med idag med ett rött lack från "Down Under."

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilsamt är en himla bra beskrivning!

      Så fint rött hos dig!

      Radera
  3. Nämen krya på er, inte roligt att vara sjuk inte.

    Jag råkar ha lyckats ha holo på mig igen, så jag är med idag. :)

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackert!! är en anings avundsjuk på att du har sol!! jag har letat ljus hela fm ;) men jag hänger på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag passade på i torsdagssolen, verkligen lyxigt.

      Kul att du är med trots solbrist :)

      Radera
  5. Jag gillar också Cosmic Fate. Och jag är med! Tre gånger om den här veckan med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du alltid är så stabil och visar så underbara lack! kram!

      Radera
  6. Fint!! Härligt med soliga dagar också. Sitter ju i skolan hela dagarna så idag har jag inte sett någon sol alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Åh vad trist att behöva hänga inomhus hela tiden :/ Det är så skönt med föräldraledigheten, att man kommer ut hela tiden!

      Radera
  7. Sjuka igen era stackare, vintrarna som småbarnsförälder är inte alltid så roliga.

    Just denna är ingen storfavorit från kollektionen, jag gillar mer färg även i hololacken. Som den jag är med och visat idag tex;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag som tycker det var längesen sist ;)

      Mer färg är alltid bättre, det håller jag med om :)

      Radera
  8. Fina regnbågar men lite mesig i färgen för min smak. Jag är inte med idag, det var ett tag sedan. Siktar på skärpning till nästa vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, jag tyckte din fredagspost såg holografisk ut, så du kom visst med ändå :)

      Radera
  9. Wow, fantastiskt med solbilder i november, det känns som rena utopin! Härligt lack som verkligen kommer till sin rätta i solen! Jag är också med idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det :)

      Kul att du är med så himla fint lack!

      Radera
  10. Rosa ögat var fint! Skickligt att få till det så det ser fräscht ut. De gånger jag har försökt har jag mer sett sjuk ut.
    Fina regnbågar! Jag får lite vårlängtan av färgen...

    Jag är också med idag, mer försommar än vår dock eftersom det handlar om syréner :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!

      Fint med syrénigt hos dig :)

      Radera