lördag 9 november 2013

Lördagsläppar med IsaDoras jul

Denna lördag och sonens födelsedag till ära bjuder jag på lördagsläppar med julens läppnyheter från IsaDora Shine Bright.

Överst ser ni klarröda snyggingen Color Chock i 49 Rock Red . Hyfsat lättapplicerad, mycket hållbart och overkligt blank. Jag gillar!

 
Här ser ni Moisturizing Lip Gloss i 39 Pink Diamond. Jag brukar inte gilla såhär ljusa gloss, men nu när jag ser mina egna bilder tycker jag ändå inte att den ser så tokig ut. Vad tycker ni? Kör ni på klarrött eller snäll-rosa?

Psst! Missa inte ACO-tävlingen!

6 kommentarer:

  1. Oh båda är superfina! Jag brukar inte heller gilla så ljusa läppar (på mig själv), men den där ser ju väldigt fin ut. Annars är jag en fan av det röda... superläckert! Undrar om den sitter bra, på mig har det en tendens att "blöda" vilket är så himla trist... Kram Marina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de röda tjusigt! Jag tycker inte att det blöder så mycket, utan att det sitter bra. Har du testat en såndär stoppande läppkonturpenna?

      Radera
  2. Båda är jättefina på dig :) Jag vågar inte använda sådär rött och jag tror att den där rosa skulle se konstig ut på mig. Men de är fina i hylsan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Prova att våga, man vänjer sig efter en stund :)

      Radera
  3. Båda är snygga men alltså ja, jag gillar ju helt klart Rock Red mest. Fast den rosa ser fin ut på dig dt tycker jag också. Har båda två men har faktiskt bara testat Rock Red på läpparna, har swatchat båda på handen. Två av skuggorna och den ena krämskuggan har jag just nu faktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det fint :) Skuggorna måste jag ju också hinna testa, attans att det är så himla mörkt hela tiden...

      Radera