lördag 22 oktober 2011

Veckans shoppingtips!


Även om jag är hemma och sjuk och kinkig ska vi ta en titt på lite schyssta erbjudanden som finns ute nu. Först ut: 20 % på Cherry Culture, där jag beställde mina senaste holo-lack. Billiga grejer, halvdyr frakt, risk för tull, men det funkade smidigt nu sist.


Hos Kicks hittar du i vanlig ordning många bra erbjudanden. Just nu är det exempelvis klubberbjudande på hypade Smoothing Resurfacing Primer från L'Oréal (159 kr) och man får en duo med Sumptuous Mascara och Double Wear Concealer vid köp av valfri foundation från Estée Lauder. Man kan också hitta exempelvis IsaDoras nagellack för 55 kr istället för 69 kr.


Jag blir mer och mer nyfiken på hudvårdsmärket Murad. I helgen får man Eye Lift Illuminator på köpet om man shoppar hudvård från dem på brittiska HqHair.

Även Lookfantastic har Murad-erbjudande. Om man shoppar två valfria produkter får man kittet jag håller på att testa på köpet. Bra deal, även om märket känns lite smådyrt även i England. (Brittiskt=ingen risk för tull.)



Hos svenska Accessora är det rea. Där finns bland annat favoriten glo Pressed Base från glo Minerals (nedsatt från 439 kr till 307 kr, betydligt mer överkomligt!), och mycket mer.

Har ni därute fler bra tips? Kanske live från stan från ställen med sämre websidor? Dela gärna med er i kommentarerna!

6 kommentarer:

  1. Det var ju lite farligt med rea hos CC... får nog lägga band på mig själv, men det lockar allt :)

    SvaraRadera
  2. Vilka bra tips! Satine lägger ner och har ganska stor rea, dock är det mesta slutsålt tyvärr. Buttericks har fri frakt tom tisdag om man anger koden FACEBOOK, perfekt om man ska köpa något festligt! :)

    SvaraRadera
  3. Cactus: Det är mycket farligt! Jag vågar inte klicka in där igen :)

    Josephine: Ah, Satine glömde jag! Bra att du påminner :) Buttricktipset såg jag hos dig nu, det är ju grymt. De har mycket kul grejer!

    SvaraRadera
  4. Farliga tips ;) Synd bara att det var så få nyanser på rea hos Accessora, annars hade jag lätt slagit till på en GloPressed base.

    SvaraRadera
  5. Kicks har ett jättefint Biotherm-erbjudande just nu om man köper två produkter. Om jag inte hade förråden fulla skulle jag köpa nån härlig ansiktskräm och kanske en bodylotion därifrån...älskar Biotherms produkter.

    SvaraRadera
  6. Fröken Frodig: Aha, såg inte att de inte hade alla nyanser. Synd. Eller kanske tur :)

    Ninni: Åh, det hade jag glömt! Jag är också grymt sugen! Min korppsskrubb är slut...

    SvaraRadera