söndag 2 oktober 2011

Min stora feta knut!


Jag hade turen att vinna en Magic Sponge hos Honi för ett tag sedan. Den är hur cool och lättanvänd som helst! Att fotografera sin egen knut är däremot inte så lätt visade det sig...


Det är verkligen kul med nyheter som denna. Jag är extra glad att Honi ordnade tävling, för jag har inte riktigt tagit klivet ut på e-bay än. Tack Honi!

Jag tycker att resultatet blir toppen, och ska experimentera vidare med den. Det får bli fler frisyrbilder framöver när jag har fotohjälp.

11 kommentarer:

  1. Wow vad fint! Och vilket blankt fint hår du har!

    SvaraRadera
  2. Underbart :) Inte trodde jag att du hade långt hår.. Hade alltid tänkt mig att du hade kort :P

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev, håller med om att det är svårt att ta kort på sitt eget hår så jag brukar tvinga pojkvännen till att agera fotograf ibland! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin knut!
    Och så fint hår du har!

    SvaraRadera
  5. Håller med alla föregående om att du har fint hår :)

    SvaraRadera
  6. Vilken fin knut, jag blev lite sugen på att köpa en :)

    SvaraRadera
  7. Jag har velat ha en länge! (eller sen i somras när jag fick höra att de fanns). Men tvekar inför det där med storlek, för stor så täcker ju inte håret och om den är för liten så blir det väl hår ivägen... Hmmm.. Fast jag kanske överdriver? Det kanske inte spelar någon roll?

    SvaraRadera
  8. Ninni: Tack! Jag tackar blixten för blänket :)

    Blowfish: Tack! Kul hur man föreställer sig folk, jag har alltid haft rejält långt hår :)

    Honi: Tack! Det var planen här också, men han ann inte hem medan det var ljust.

    Lotta: Tack!

    Carina: Tack!

    Emma: Tack, gör det!

    Malin: Åh, svårt att säga... Jag har både tjockt och långt hår, så här var täckandet inget problem alls.

    SvaraRadera
  9. Det där blev superfint! Så fint att jag klickade hem 2 st på ebay, klick klick. Jag hade en sån när jag var liten, men den har jag såklart inte kvar...

    SvaraRadera
  10. Sån vill jag med ha! Fast jag undrar vad jag ska göra med den del av håret som kommer "hänga utanför"...

    SvaraRadera
  11. Emma P: Tack! Åh, jag hade också en, men den var smalare och kläd med sammet. Lite piprensaraktig :) Hoppas att du gillar dina när de kommer.

    Sminkan: Man viker liksom in det i när man rullar ihop. Om jag inte vore så oteknisk skulle jag göra en lite film =)

    SvaraRadera