måndag 31 oktober 2011

På önskelistan: TV-lacken från Wet 'n Wild


Wet 'n Wild är ett märke som jag knappt sett sedan det fanns på H&M när jag gick i högstadiet (eller var det mellanstadiet?). Nu tycker jag dock hux flux att märket fått fram en av höstens finaste lackkollektioner. Jag känner inte till något namn på kollektionen, men den innehåller alla färger man kan önska sig och färgerna är döpta efter tv-serier. Jag gillar!


Här ser ni Party Of Five Glitters, The Gold & The Beautiful, 9.0.2.1.Orange, The Wonder Yellows, Sage In The City och SaGreena The Teenage Witch. Alla sex faller mig starkt i smaken!



De blå och lila nyanserna heter Teal Or No Teal, Teal Of Fortune, Blue Wants To Be A Millionaire, Saved By The Blue, Buffy The Violet Slayer och FuchsiaRama. Även här lockar det flesta, särskilt de två första och Saved By The Blue.


Slutligen ser ni Everybody Loves Redmond, How I Met Your Magenta, Hannah Pinktana, Grays Anatomy, Silvivor och Ebony Hates Chris. Grays Anatomy ser särskilt fint ut! Ett helsvat är inte heller fel. Om jag inte minns tokigt var mitt allra första svarta lack från just Wet 'n Wild.

Wet 'n Wilds lack finns hos bland andra Nelly.com och de kostar ca 60 kr.

12 kommentarer:

  1. Hade inte haft nått emot att ha allihop :)

    SvaraRadera
  2. Cactus: Inte jag heller!

    Kashaya: Visst är de fin! Nästan en komplett lackgarderob!

    Lotta: Jag skiver också under på det :)

    SvaraRadera
  3. Rätt så fina men de är väldigt skira i appliceringen...

    SvaraRadera
  4. Emma: Aj då, skirt låter trist...

    SvaraRadera
  5. Fasen, de ser grymma ut! Vill-ha-faktorn är stor.

    SvaraRadera
  6. Ninni: Jag vet! Extremt stor!

    SvaraRadera
  7. De ser spännande ut. Jag köpte ett helt knippe grejer från WnW på ebay för några år sedan och många av de grejerna är faktiskt riktigt bra... Min favoritbrynskugga kommer från dem.

    SvaraRadera
  8. Emma P: Jag måste verkligen våga mig ut där endera dagen :)

    SvaraRadera
  9. Fina! Sitter lacken bra? Vad kostar dom?

    SvaraRadera
  10. Lillasyster: Jag har inte testat dem än. Får återkomma i frågan. Priset är ca 60 pix.

    SvaraRadera