måndag 3 oktober 2011

Dagens öga med Golden Pond



Ibland är det för mörkt, ibland är det för ljust, och ibland står man bakom en persienn. Håhåjaja, hur som helst var skuggduon jag testade idag, Golden Pond från Lumene, riktigt fin och trevlig att jobba med. Jag hade glömt kajal, men klarade mig riktigt bra med bara skugga.


Också i dagens:bronzern Indian Summer från Lumene (färgprov här), Full Bloom Cheek & Lip Colour Crème i färgen Prim & Poppy från Too Faced (färgprov här), Blueberry Long-Wear Duo Eyeshadow i Golden Pond, och Bikini Line från Benefit.

9 kommentarer:

  1. Jättefint, gillar den blå skuggan!

    SvaraRadera
  2. Funkade ju jättefint utan kajal!

    SvaraRadera
  3. Lotta: Tack!

    Roxcat: Tack, det gör jag också! Himla snygg färg!

    Ninni: Det kändes riktigt bra!

    Blowfish: Instämmer :)

    Josephine: Tack! Bra duo :)

    SvaraRadera
  4. Tjusigt värre, passade riktigt bra ihop med de blåa naglarna du visade.. :)

    SvaraRadera
  5. FruVesa: Tack!

    Honi: Tack! Jag också :)

    SvaraRadera