fredag 22 oktober 2010

Rutiner att ta fasta på

Hej igen! Här är inget som vanligt, sambon är vaken men vägen tillbaka till "som vanligt" är nog inte helt kort, även om han gör stora framsteg. Jag har givetvis haft annat fokus än bloggen på sistone, men funderar ändå på att göra come back så smått för att avleda tankarna från allvarligare saker (med det inte sagt att smink och hudvård inte är värt att tas på allvar!). Kanske droppar det in lite recensioner här inom kort. En del var på god väg att bli klara redan innan olyckan. Här är vad som väntar i recensionsväg (skönt att veta vad som väntar på något plan!):
Längre fram kommer även recension av produkterna från Sebamed Clear Face och mer information och så småningom också recensioner av de fina nyheterna från Avène.

Psst! Tusen tack för era fina kommentarer, de värmer ända in i hjärtat!

9 kommentarer:

  1. Tror jag kan tala för alla dina läsare när jag säger att vi har saknat dig jättemycket. Vi tänker på er båda och hoppas att vägen tillbaka till det vanliga livet inte blir så lång. Skönt att höra att du är med i svängen igen! Kram!

    SvaraRadera
  2. vad skönt att han är på bättringsvägen iaf. Hoppas att han blir bra fort! Och jättekul om du gör comeback:)

    SvaraRadera
  3. Ninni: Tack söta du!

    Carina: Tack!

    Fröken Frodig: Tack =)

    Emma P: Tack!

    Vad gulliga ni är allihopa!

    SvaraRadera
  4. Skönt att han håller på att bättras! :) Glad att ni är tillbaks, har tänkt och funderat på hur det gick efter olyckan.

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att höra att det går bättre, stor kram till dig! :)

    SvaraRadera
  6. Jag håller med Ninna, verkligen. Ta din tid kära du, ta den tid du behöver så finns vi här när du känner att du orkar igen. Once a favorite, always a favorite :)

    SvaraRadera
  7. Honi: Ja! Jag är tillbaks i viss utsträckning, jag tillbringar fortf mkt tid på sjukhuset, men känner att jag måste göra ngt "normalt" emellanåt också.

    Josephine: kram!

    Aida: Tack snälla du!

    SvaraRadera