fredag 8 oktober 2010

Spending Cash with Carl




H&M:s mörkt knallblå nagellack Spending Cash with Carl är snyggt bortom sans och vett! Jag är helt förälskad i mina naglar! Det är lite slarvigt målat här och där, men så kan det gå. Huvudsaken är att skimrar så fint och att det är fredag! Eftersom jag gillar lacket så mycket får ni stå ut med ett rejält bildspam. Bilderna är klickbara.

Snart kommer bästa tjejkompisarna och då blir det bubbel och tapas. Hoppas att ni också har en riktigt skön fredagskväll!


11 kommentarer:

  1. Gah vad det är läckert. Som nya fjun på en exotisk galapagosgoja eller nåt. TGIF-kram!

    SvaraRadera
  2. Superfin och riktigt coolt namn har det ju också.

    SvaraRadera
  3. Fint! Jag måste börja akta mig för dina lack-inlägg. I dag handlade jag Envy me (mycket på grund av hur fint lacket såg ut här) och då kunde jag heller inte hålla tassarna borta från No mumbo jumbo, eller vad det nu hette. :)

    SvaraRadera
  4. Hele!! Jag har tittat och tänkt att jag jag kanske inte behöver men OJ, vad jag vill ha det här lacket.

    Hoppas ni har roligt, jag själv ger mig en välförtjänt lugn fredag med böcker, ansiktsmask och té.:)

    SvaraRadera
  5. Badbomben: Tack =) Jag känner mig lite papegojig =) lördagskram tillbaka!

    Ninni: Tack! Ja =)

    Kajsa Kavat: Tack! Sorry ;) Mambovarianten har jag lyckats avhålla mig från än så länge, men det var inte helt lätt =)

    Basteth: Det är riktigt fint! Vilken härlig fredagskväll det låter som =)

    Peter: Tack =)

    SvaraRadera
  6. Påminner mig om att jag borde lacka om naglarna igen.. så sugen på Spending cash with carl (igen). Det är ju så fint. Lådan med oprovade lack växer dock :p borde nog beta av några!

    SvaraRadera
  7. Honi: Den där oprovade-lack-lådan är ett härligt lyxproblem =) Jag håller dock med om att Spending Cash with Carl är snyggt nog att gå före i kön =)

    SvaraRadera
  8. Härlig färg! och namnet, vilken carl tänker de på? Är det uppenbart och bara jag som är trö eller är det en okänd carl?

    SvaraRadera
  9. Emma P: Ja, den är tokfin! Jag vet inte vilken Carl de menar. Inte kan det väl vara Carl Bildt? ;-P

    SvaraRadera