söndag 5 april 2009

Dagens naglar - på väg till New York

När detta inlägget publiceras är jag, förhoppningsvis, redan på väg till New York. Jag har schemalagt en del inlägg så att här inte blir helt tomt medan jag är borta. Hoppas att det funkar som jag planerat. Nu till naglarna!



Naglarna är lackade med två lager härliga Essie Mod Squad från vårkollaktionen 2007. Senast jag plockade fram detta krämlack ur gömmorna blev det utkonkurerat av ett H&M-lack, men nu känns det perfekt vårigt.
Ha det gott här hemma i påskveckan!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får det toppen i New york! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du har det helt underbart i USA...påskakram från mig!

    SvaraRadera
  3. Johanna och inthemake: Tackar! Hoppas att ni hade det fint här hemma! Jag ser fram emot att läsa alla inlägg jag missat hos er när jag varit borta!

    SvaraRadera